wtorek, 31 lipca 2012

Kilka słów

          Na samym początku chciałabym się przywitać: Hejo!

          Skoro już tu trafiłaś, mała zabłąkana duszyczko, byłoby mi miło, gdybyś zechciała przeczytać moje opowiadanie. O przyjaźni, która przerodziła się w coś więcej. Opowiadanie o Zaynie Maliku oraz Niallu Horanie, potocznie zwana Ziallem. (Mój ulubiony bromance, że tak napomknę.)

          Powiedz mi, zabłąkana duszyczko, co zrobiłabyś TY gdyby zostało ci bardzo mało czasu na życie we współczesnym świecie? Co byś zrobiła, duszyczko, gdybyś miała mniej niż rok na pożegnanie się ze światem? Do tego dochodzi beznadziejne uczucie, które, bardzo możliwe, nie zostanie odwzajemnione. Nie każde uczucie musi być odwzajemnione. Jest ich dwóch. Który ma nad sobą wyrok? Kto po kocha kogo, i co z tego wyniknie? Jak to określiła pewna osoba, "opowiadanie typu soft" - to najlepsze co można o tym opowiedzieć.

          Co do adresu... jest on z francuskiego i znaczy tyle co 'ostatni-oddech'. Napis na belce pochodzi z The Fray - How to save a life. A całe opowiadanie jest zainspirowane jedną piosenką, która powoduje szybsze bicie mojego serca. Snow Patrol - Chasing Cars.

          Piszę bo lubię. Piszę, bo podobno, umiem. Mam nadzieję, że ktoś to będzie czytał. Kiedy prolog (intro)? Wydaje mi się, ze już całkiem niedługo.

          A za szablon dziękuję ukochanej Fetish. 'Massive thank you!'

17 komentarzy:

  1. OMFG.. Even your.. Sorry, przestawienie. Nawet twój prolog jest zwyczajnie zajebisty. Nie mogę uwierzyć, że taką historię stworzyłaś. Jest niesamowita i aż chce się czytać(mówię tak, bo już czytałam fragmenty mwahahaha *evil laugh*). Strasznie mi się podoba ta.. Przedmowa. Jest taka naprawdę urocza. I, oh ten Zaynowy look u góry! Im DEAD <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak btw, to kto ci pokazał pierwszy "Chasing Cars" hmmm? <3

      Usuń
  2. Nie mogę się już doczekać prologu/pierwszego odcinka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze już się zakochałm. Naprawdę, nie będę się tu rozpisywać, bo moje słowa są niczym, z niecierpliwością czekam na ciąg dalszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmmmm, zgadzam się z przedmówcą co do przedmowy:)Świetne( wkońcu za bromance bierze się ktoś kto potrafi pisać ). Będę wpadać często:) Jak chcesz to wpadaj do mnie na 1direction-another-world.blogspot.com i jakbyś mogła (i jeśli masz)to mnie informuj na twitterze:)@zuzkasztern (tak nazwałam pierwszą postać z mojego opowiadania kiedy miałam 11 lat XD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja, mała zabłąkana duszyczka, nie wiem co powiedzieć, bo zakochałam się w tym opowiadaniu, chociaż nie widziałam jeszcze prologu. Czekam na next.

    Lots of love, siostro.
    www.taste-like-gold-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. O Boziu. Nie ma to jak pisać do mnie w nocy smsy, że dodałaś przedmowę! Coś czuję, że to opowiadanie to będzie hicior. No i nie mogę się napatrzeć na szablon. Ukłony dla Fetish.Bez kitu. Z tych urywków, które mi podsyłałaś, wiem, że będę ryczeć na każdym rozdziale. Pozdrawiam i duuużo weny życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się opanować nie mogłam. Oh maj gad, thank you! ;*

      Usuń
    2. Za co mi dziekujesz? :D Stworzyłaś coś zajebistego. Sama sobie dziękuj.

      Usuń
    3. No ale wiesz, jak ktoś docenia twoją pracę, to należy podziękować przez grzeczność :D

      Usuń
    4. No dooobra :D w takim razie nie ma za co :D

      Usuń
  7. no kurwa. to teraz czekam na prolog, mała, zabłąkana siostrzyczko <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę tu jednym anonimem? No nie.
    Chciałam Ci powiedzieć, że to, co napisałaś po prostu mnie zachwyciło. Niby kilka słów, ale nie mogę się doczekać tego, co pojawi się tu w przyszłości.
    Czytałam ostatnio sporo opowiadań o Larrym. Ale o Ziallu? To będzie pierwszy raz.
    Powodzenia w pisaniu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojjj, wydaje się super. Tzn opis mnie bardzo zaciekawił, zobaczymy co będzie później.
    Moim ulubionym parringiem jest Zarry, ale Zialla też lubię, także czytac z przyjemnością będe ;3
    możesz poinformowac mnie jak dodasz coś nowego? : 3

    [destiny-is-death.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  10. Ziall... Jeśli to jest Ziall, to mówię na wstępie, że mnie kupiłaś. Opis... tajemniczy, z lekką nutką grozy. Czyli dokładnie coś, co lubię.
    Jeśli byłaby możliwość, to proszę o informowanie mnie: na gadu-gadu, twitterze, bądź tumblrze.
    @JBluvsBabycakes
    A jeśli lubisz Zialla, to zapraszam na krótkiego jedno-parta: http://jbluvsbabycakes.tumblr.com/post/28649141842/05-ziall-wszyscy-mamy-tajemnice
    xx

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę się doczekac *____*
    Ciesze sie że to bd o Ziallu :D

    OdpowiedzUsuń