piątek, 23 listopada 2012

Liebster Award

Wena mi umarła, nie mam żadnych pomysłów. Do tego mam jakieś takie dziwne myśli. Ale rozdział pojawi się do Andrzejek, a jak nie możecie śmiało rzucić mnie na stos.

Otóż jest to nominacja, którą otrzymuje się od innego blogera. Trzeba odpowiedzieć na jedenaście pytań zadanych przez osobę, która nas nominowała i samemu nominować jedenaście blogów, ale żadnym z nich nie może być blog który nominował nas, a następnie poinformować ich o tym.


Cóż, jestem... w szoku, tak to najlepsze określenie, gdyż dostałam 15 (słownie piętnaście) nominacji do "Liebster Awards" co jest miłe. Nie żeby coś, ale nawet zaczynam się hiperwentylować, bo to-to.... o mój boże, kocham was, wiecie? Naprawdę! I cóż... zapraszam do czytania moich odpowiedzi? Wpierw będzie KTO mi zadał, a potem lista pytanie - odpowiedź. 



Bullshiter *-* )
1. Czy kiedykolwiek zwątpiłaś/eś w swoje umiejętności?
Gdyby to nie raz! Ciągle w nie wątpię, nawet teraz...

2. Lody vs czekolada?
Jak każesz mi wybierać?! To smutne! Ale... Czekoladowe lody, mogą być? :)

3. Czy uważasz, że jeśli ktoś jest od Ciebie młodszy to automatycznie jest ,, gorszy ''?
Oczywiście, że nie! Mam przyjaciół w ludziach młodszych ode mnie, wiec jak mogę myśleć, ze są gorsi?

4. Harry Potter czy Zmierzch?
*wyciąga transparent* POTTER, POTTER, POTTER *uśmiech*

5. Co sądzisz o ludziach innej orientacji?
Love is love.

6. Lubisz siebie?
Nie.

7. Shippujesz coś? (Zialla, Lanielle itp.)
Taaaaaaaaaaak! Ziall to moja miłość. Jedyni, niepowtarzalni, perfekcyjnie dla siebie stworzeni, czyż nie? *-*

8. Co sądzisz o Directionatorkach?
Są... miłe, pomocne, wredne, kochane, zakręcone jak słoiczki po ogórkach, ale czasem mam ochotę ustawić niektóre z nich pod ścianą i... *cenzura polityczna*

9. Jakie masz zdanie na temat hejterów?
"Kozak w necie, pipa w świecie" takie o to mam zdanie.

10. Czy chcesz wyjechać z kraju?
Na wakacje? Owszem. Czy na stałe... sama to chyba nie, ale z kimś to bardzo chętnie.

11. Lubisz się uczyć?
*wybucha śmiechem* Nic innego nie robię tylko się uczę! *chichocze jak opętana* (A tak na poważnie: to lol, never!)



( Lauren )
1. Jak masz na imię?
Paulina.

2. Ile masz lat?
Jeszcze 19...

3. Dlaczego założyłaś tego bloga?
Kocham Zialla. Nigdy nie spotkałam się z taką historią, więc co mi stało na przeszkodzie?

4. Skąd czerpiesz pomysły na rozdziały/imaginy?
Z życia, z opowieści, z rozmów ze znajomymi. Często takie "rozmówki" wplatam nawet do rozdziałów.

5. Ulubiona piosenka.
Pezet - Spadam, Pezet ft Bednarek - Shot Yourself, oraz Peja - Tak bardzo chcę... trzy piosenki, których ostatnio słucham w kółko.

6. Masz motto życiowe? Podaj.
Nie mam motta.

7. Data którą zapamiętasz na całe życie?
Jedyne co mam w głowie to urodziny najbliższych - a różne to są daty.

8. Do jakich fandomów należysz?
Directioners, Potterhead oraz ZiallShippers, ale to chyba oczywiste,  prawda?

9. Ulubiony film?
Zielona Mila, Ósma Mila, Diabeł ubiera się u Prady i... całą seria Pottera *-*

10. Gdybyś mogła być na jeden dzień kimś sławnym, kim byś była?

Do głowy wpadł mi tylko Horan.

11. Ulubiony przedmiot w szkole?
Cóż, szkołę skończyłam, ale studiuję, więc odpowiem "socjologia"



 ( Sorridence )
 1. Jaki jest twój ulubiony kolor i dlaczego?
Zielony - bo mnie uspokaja...
Niebieski - bo woda i niebo!

2. Z czym kojarzy ci się Boże Narodzenie?
Choinka, śnieg, kolędy, oraz fałszywe życzenia.

3. Co sądzisz o Larrym?
*westchnięcie* Cóż... do niedawna myślałam, że to była para. W sensie, ze ze sobą byli, kochali etc. Potem, ze to tylko przyjaciele, aczkolwiek po ostatnich wydarzeniach, plus to co przeczytałam, ponownie wierzę, iż tam między nimi coś jest na rzeczy. Było, jest, czy będzie - oni kłamią, że nigdy Larry'ego nie było. (Plus, te słodkie spojrzenia która sobie posyłają/posyłali)

4. Jakie jest twoje stanowisko wobec homoseksualistów?
Love is love, ale to już pisałam.

5. Gdzie chcesz w przyszłości mieszkać?
Z dala od rodziny. Jak najdalej, niekoniecznie za granicą, ale daleko. Jestem anty-rodzinna, sorry.

6. Skąd wzięłaś pomysł na swoje opowiadanie?
Nie mam zielonego pojęcia. final-souffle, miało byś shotem, ale przyjaciel kazał mi to rozbudować i o...

7. Jakie są twoje ulubione książki?
Książki? Intruz - Meyer, oraz... Stephen King jest moim Bogiem, więc każda jego książka!

8. Masz jakieś ulubione opowiadania bromance? Jeśli tak to jakie?
Och. No, mam, mam, ale tego jest tyle, ze nie dałabym rady wszystkiego wymienić, a znając mnie, pewnie bym o którymś zapomniała, i nie byłoby fajnie.

9. Czy lubisz siebie taką jaką jesteś?
Nie.

10. Co według ciebie jest szczęściem?
Dla każdego szczęście jest inne. Dla mnie? Hmm... dajcie mi czekoladę, gorącą herbatę, choinkę i śnieg za oknem, a będę zadowolona.

11. Co według ciebie jest miłością?
Wszystkie gesty, słowa, czyny skierowane do kogoś, kto odwzajemnia nasze uczucia.



( H.x )
1. Co pomaga wam przeżyć na tym świecie?
Muzyka. Przyjaciele. Czekolada.

2. Wasze jedyne i niepowtarzalne motto.
Nie mam motta.

3. Ulubiony wykonawca/wykonawczyni?
PEZET! Kocham kolesia, jego muzykę, głos, i on jest taki sgahdddfsga.

4. Czy żałujecie, że zaczęłyście swoją przygodę z pisaniem?
Nigdy tego nie żałowałam. Prędzej obawiałam się tego, ze porzucę je, ze względu na brak "odbiorców"

5. Co zrobić by poprawić Ci humor?
Czekolada, kocyk, i zostawcie mnie w spokoju.

6. Kto jest Twoim wzorem?
Prababcia.

7. Czego boisz się najbardziej?
Pająków?

8. Najgorszy moment w Twoim życiu?
Wiadomość, że oblałam maturę i mam poprawkę w sierpniu.

9. Ulubiona piosenka?
Mam dużo ulubionych. Naprawdę ciężko wybrać.

10. Co chciałabyś zmienić w swoim życiu?
Całą siebie.

11. Największe marzenie?
Marzeń się nie zdradza :)



( laura nowak )
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z 1D? Jak się o nich dowiedziałaś i tym podobne.
Zmuszono mnie do posłuchania akustycznej wersji One Thing. A potem to już tylko I want, I wish, One Thing wersja płytowa i WMYB... a potem to już z górki.

2. Jaki jest twój ulubiony teledysk?
Nie lubię teledysków. Psują mi wyobrażenie całej piosenki. Ale, Little Things, jest... miłe, dobre, ładne.

3. Co zazwyczaj robisz gdy ci się nudzi?

Jem, leżę, przeglądam tumblr, czytam, piszę...

4. Masz swój ulubiony cytat? Jeśli tak to jaki i dlaczego go lubisz?
"Wszyscy kłamią", bo to prawda.

5. Jesteś tolerancyjna?
Yep, ale  tak rozsądnie. Nie będę tolerować wszystkiego.

6. Co kupiłbyś gdybyś wygrała na loterii?
Prywatny koncert w Polsce, tych ciołków, w sensie, że One Direction.

7. Wolisz spędzać czas w domu czy poza nim?
Obojętne mi to.

8. Jaki miałaś najdziwniejszy san jaki kiedykolwiek ci się przyśnił?
Jeju... Ja i Styles siedzimy na dachu, w sensie, chcę skoczyć ale on mnie powstrzymuje. Siadamy na murku i rozmawiamy. Rozmawiamy. Rozmawiamy. Rozmawiamy. I pijemy herbatkę. Tylko ostatnio Harry mnie zrzucił z dachu. Po czym obudziłam się z siniakami na ciele .__.

9. Co pomyślałaś, widząc pierwszy raz w swoim życiu teledysk 1D?
"Jezu Chryste, gdzie mój pilot?!" coś w tym stylu.

10. Jaka była najgłupsza rzecz jaką kiedykolwiek powiedziałaś?
"Jestem normalna"

11. Podobały ci się pytania?
Można to tak określić :)



( ziall-tlumaczenia )
1. Jaki jest Twój ulubiony bromance?
*transparent* Z I A L L *uśmiecha się szeroko*

2. Co stanowi Twoją największą inspirację?
Otoczenie, przyjaciele, świat.

3. Kiedy i jak zaczęła się Twoja przygoda z pisaniem?
W gimnazjum i zaczęłam pisać Dramione i... ciągnęłam je przez 5 lat (cholernie dłuuuuuugo). Ale teraz piszę Zialla i jest good.

4. Piosenka z UAN I TMH, która najbardziej przypadła Ci do gustu
UAN - I want, TMH - Nobody Compares.

5. Ulubiony cytat z filmu, piosenki etc.
"Olejmy jutro liczy się tylko to co teraz" - Solar & Białas 'Olejmy jutro'
"Wszyscy kłamią" - House.

6. Co zapewnia Ci poczucie bezpieczeństwa?
O tym miałam ostatnio na wykładach... i myślę, ze zamknięte drzwi od mieszkania.

7.  Jaki wątek/sytuację lubisz opisywać najbardziej?
*myśli* Sytuację Zayn - Niall, to ich zakłopotanie, niepewne uczucia, i tę więź - kocham to! (A jeszcze bardziej przerywać w złych momentach, żeby 'czytelnicy' się irytowali, yep jestem wredna!)

8. Jakie zachowanie/a irytuje/ą Cię u drugiego człowieka?
Hipokryzja, ignorancja, kłamstwa - trzy rzeczy, których wręcz nienawidzę.

9.  Rzecz lub osoba wywołująca uśmiech na Twojej twarzy

Kaśka, Bernadeta, Natalia - mimo, ze często mam ochotę je zabić, zrzucić z dachu i ogólnie zniszczyć, potrafią mnie rozweselić.
A z rzeczy to: c z e k o l a d a

10. Najmilsza sytuacja, jaka przydarzyła Ci się w ostatnich dniach
Och. To jak była premiera TMH, i jak już trzymałam płytę w dłoniach, to westchnęłam, bo nie mogłam jej kupić. Wiadomo brak kasy. I gdy już odkładałam ją na miejsce, to jakaś dziewczyna, a warto powiedzieć, zę laskę pierwszy raz na oczy widziałam, przytuliła mnie i powiedziała "Nie martw się, na święta dostaniesz". To było naprawdę miłe.

11.  Twoja ulubiona pora roku to…
ZIMA!



( Kate Styles )
1. Wierzysz w prawdziwą przyjaźń między dziewczyną i chłopakiem?
Nie. Prędzej jedno czy drugie poczuje COŚ więcej. O ironio, sama mam męskiego przyjaciela...

2. Jaka powinna być twoja idealna przyjaciółka/przyjaciel?
Nie ma ideałów. A ci którzy są wokół mnie, spełniają moje "wymogi"

3. Co chciałabyś dostać pod choinkę?
Książki. Płytę (Take Me Home, idealnym prezentem, dla twojej córki!)

4. Co zaplanowałabyś na idealna randkę w urodziny swojej sympatii?
*rumieni się* Chyba nie powiem tego publicznie. Next question!

5. Wierzysz w talizmany? Masz coś, co przynosi ci szczęście?
Nie wierzę w nie, ale... mam łańcuszek, który często noszę. I wierzę, ze jest jakimś dobrym "talizmanem", mimo okoliczności w jakich go zdobyłam.

6. Co ratowałabyś z płonącego domu (trzy rzeczy)?
Komórka, portfel, bluza "london"

7. Podaj tytuł książki, którą aktualnie czytasz lub niedawno przeczytałaś.
Intruz - czytam po raz 6969

8. Miejsce, które pragniesz odwiedzić i dlaczego akurat to?
Paryż. Wieża Eiffla. Chcę zobaczyć tę panoramę miasta...

9. Nietolerancja – problem czy już codzienność? Co myślisz?
Codzienność. Wszyscy są nietolerancyjni, nie mówię tu tylko o homofobii, wobec środowiska wokół. To jest jedna z największych wad człowieczeństwa, ale z drugiej strony - to nas wyróżnia spośród zwierząt. Swoją drogą, jeśli już mam mówić swoją opinię, nie tolerowałabym zabójców - to byłaby przesada, prawda?

10. Czy jest coś, co zawsze chciałaś zrobić, ale się boisz?
Tak. Skok na bungee.

11. Pierwsza myśl, gdy zostałaś nominowana...
"Ja pier****" oraz "Więcej was matka nie miała?" a także "CO TO JEST 'LIBESTER AWARD', HĘ?!"



( justineavenue )
1. Gdybyś jutro miało być ostatnim dniem Twego życia, co byś zrobiła?
Spiłabym się. I chyba poszłabym się zabawić, po całości.

2. Kto Cię inspiruje (nie gwiazda)?
Prababcia. Kocham ją, jest dla mnie wzorem, bo przeżyła wiele, a nadal potrafi się uśmiechać.

3. Ulubiona pora roku?
Wielbię Zimę. Kocham śnieg.

4. Ulubiony gatunek muzyczny?
Polski Rap, Rock, Pop - yep mieszam gatunki.

5. Gdybyś miała wyjść za członka 1D, byłby to…?
NIALLER !

6. Twoja największa wada i zaleta?
wada: jestem egoistką.
zaleta: mam zawsze własne zdanie.

7. Co sprawia, że lepiej Ci się pisze?
Herbata, cisza w domu, oraz czekolada.

8. Jaką radę dałabyś początkującym pisarzom?
Miejcie gdzieś tym, którym to się nie podoba co piszecie. Pamiętajcie - zawsze znajdzie się garstka ludzi, która kocha waszą twórczość i to dla nich piszcie.

9. Ideał mężczyzny/kobiety?
Facet - Wysoki, ładny uśmiech i jeśli mogę prosić to niebieskie oczy.
Dziewczyna - Niższa ode mnie, ładny uśmiech, i to 'coś'.

10. U ludzi nienawidzisz..?
Hipokryzji i nietolerancji.

11. Słowo/zwrot, którego nadużywasz?
"Stoimy jak te czopki", "Ku*wa", "Wszystko jest w porządku".




( cirrown )
1. Ulubiony owoc?
Banany! Kocham banany, one są takie... omomom...

2. W jakich warunkach lubisz tworzyć swoje historie?



Gdy nikt mnie nie pogania, i jak siedzę spokojnie gdy nikt mi nie przeszkadza... czyli w nocy, przed samym zaśnięciem, to dość przykre.

3. Czy masz swoje ulubione miejsce?


Owszem mam, zwie się ono "moje łóżko". A po za domem to "skarpa"

4. Ulubiony dzień w roku?
26 grudzień.

5. Osoba/osoby z którymi chciałabyś się spotkać.
Ale, ze wymienić mam, tak? Cóż... Bernie, Precel, Justine, Pepper, Majls, jbluvsbabycakes oraz Pyrkę i to wszystko (chyba, ze o kimś zapomniałam, to przepraszam :c)

6. Jakiej piosenki słuchasz w tym momencie?
Bas Tajpan - W sklepie Szatana.

7. Nad czym pracujesz w tym momencie?
Nad zmotywowaniem się do napisania kolejnego rozdziału final-souffle.

8. Co najbardziej lubisz jeść?
Prawie wszystko *___*

9. Jakie pomieszczenie w swoim domu odwiedziłaś ostatnio?
Kuchnię.

10. Jakie masz zainteresowania?
Kocham czytać, słuchać muzyki i, nic-nie-robienie też mnie kręci :)

11. Która z piosenek z Take Me Home jest twoją ulubioną?
Nobody Compares, C'mon C'mon, Kiss you, Still The One oraz She's Not Afraid - te są moje ulubione :)





( jbluvsbabycakes )
1. Jakie są twoje inspiracje?
Myślę, ze świat mnie otaczający jest dużą inspiracją.

2. Uważasz, że twoje życie jest na tyle udane, byś była z niego zadowolona?
Cóż, żyję, mam dach nad głową, mam co jeść, ale... wiem, że czegoś mi w nim brakuje.

3. Nadajesz bohaterom własne cechy?
Niejednokrotnie to czynię. W niejednej postaci jest cząstka mnie.

4. Gdzie szukasz ukojenia, kiedy twoje nerwy nadto się zszargają?
Na spacerze, w ciszy z papierosem w dłoni. 

5. Co cenisz w autorach?
Wyobraźnię. I ich zdolności do opisywania przeróżnych sytuacji. 

6. Jakie opowiadania wydają ci się najbardziej odpowiednie?
Obyczajówki, jak i (b)romanse, ale to nie przesłodzone, są idealne. Lubię te opowiadanie przy których mogę się śmiać, płakać i wyzywać bohaterów.

7. Masz swoją ulubioną książkę i piosenkę?
Książkę... Czarna bezgwiezdna noc, jest moim faworytem. 
Piosenka, boże, tego jest za dużo... ale może 'Shot yourself' Pezeta i Bednarka?

8. Za co cenisz zagranicznych artystów?
Za to, że mają tyle samozaparcia w sobie, ażeby se wybić, w czasach gdzie 'artystą' może być każdy. No i ich optymizm... 

9. Masz marzenia, które kryjesz głęboko w sercu?
Owszem mam.

10. Jesteś naprawdę szczęśliwa?
Żyję - ale, czy to jest powód do szczęścia? 

11. Co daje ci pisanie?
Satysfakcję, że pisząc sprawiam komuś przyjemność. Że dzięki mnie, ktoś się uśmiechnie (albo popłacze, ale to już nie jest fajne). I myślę, że daje mi coś takiego jak możliwość interakcji z innymi ludźmi. Och no i przez pisanie rozwijam się, prawda? :)



( uszati )
1. Jest jakaś osoba, która odmieniła twoje życie? Jeżeli tak, to jaka?


Jest, brawa dla Kaśki!

2. Co sprawiło, że zaczęłaś pisać opowiadania bromance?

Hmmm, w sumie to nie jestem pewna, ale jakoś trafiłam na opowiadanie bromance i zaczęłam je nałogowo czytać i, w końcu wpadłam na pomysł własnego bromancu i tak jakoś zaczęłam wpierw pisać do 'szufladki' :)

3. Co sądzisz o hejterah?

Ludzie, którzy mówią co chcą powiedzieć w necie najczęściej są nikim w świecie realnym i boją się własnego cienie.

4. Jakimi imionami nazwałabyś swoje dzieci?
Nathaniel, Amanda i Igor.

5. Pisanie dla ciebie to tylko hobby, czy może coś, z czym chcesz, aby była związana twoja przyszłość?
Zdecydowanie hobby, ale chciałabym kiedyś pisać "prefesjonalnie", jednak obawiam się, ze pod naciskiem stracę miłość do tego.

6. Jakie cechy powinna posiadać osoba, z którą miałabyś spędzić resztę swojego życia?
Humor, pozytywizm, chęć do życia i dość spokojna :)

7. Ulubiony deser i dlaczego? ^^
Banany z lodami - bo jhfkjsdfhjkdgdk *___*

8. Jakie zakończenia filmów/książek lubisz najbardziej? Smutne czy wesołe?
Smutne - dłużej w pamięci mi zostaną.

9. Jakie jest twoje stanowisko, jeżeli chodzi o Larry`ego?
Z dnia na dzień coraz mocniej wierzę, że tam jest coś na rzeczy, że oni byli (albo nadal są) razem. I jest tam miłość!

10. Poza pisaniem, posiadasz jakieś hobby/zainteresowania?
Kocham czytać - może być?

11. Czego boisz się najbardziej?

Pająków.



( Insane )
1.Jak Ci na imię Droga dziewojo?

Paulinka, prze pani. (Nie mówcie mi per 'Paulinka' bo jestem w stanie was zabić. Powaga)

2.Ile masz lat?

Nadal 19, na szczęście.

3.Czym się interesujesz?

Pisanie, czytanie, muzyka...

4.Ulubiony szkolny przedmiot?
Socjologia i chyba psychologię też lubię.

5.Co Cię natchnęło do pisania bloga?
Inne blogi i wybujała wyobraźnia.

6.Ulubiona piosenka?
Gooral - Who is your God?

7.Ulubiony film?
Hmm, na chwilę obecną Skazani na Shawshank

8.Ulubiona książka?
Nie mam ulubionej, ale Stephen King i jego pisadła mnie satysfakcjonują.

9.Ktoś pomaga Ci w pisaniu bloga?
Nikt. Piszę sama, czasem tylko pytam Kaski, co o tym myśli... a ona fangirlinguje.

10. Czy ktoś z Twoich przyjaciół kocha jakiś bromance?
Fetish - Zarry,
Susełek - Larry, jeśli się nie mylę, a
Precel - twierdzi, ze jestem psychiczna, ze piszę bromance, a i tak to czyta, bo ona takich nie lubi :)

11.Ulubiony kolor i dlaczego?
Zieloni i niebieski - bo tak, są ładne.




( onedirection )
1. Co robisz w wolnym czasie?
Staram się pisać rozdział na final-souffle, słucham muzyki, leżę twarzą w poduszce.

2. Jakie typy książek lubisz czytać?
Przygodowe, kryminały, dramaty.

3. Twoje marzenie?

Marzeń się nie zdradza.

4. Mieszkasz w bloku czy w domu?

Blok.

5. Za co " kochasz " swoją/swojego przyjaciółkę/przyjaciela?

Za to, że ze mną wytrzymują.

6. Co chcesz na Święta?

Nic specjalnego... sweter, płytę i kasę.

7.Ulubiona piosenka?

Za dużo do wymieniania, serio...

8. Masz plakaty 1D w pokoju?

Nie.

9. Ulubione picie?

Woda niegazowana :)

10.  Masz zwierzaka?

Małpę - ma na imie Marcin i rodzice twierdzą, że to mój brat, ale ja im tam nie wierzę....

11. Wierzysz w Koniec Świata?

Oczywiście, że......................... nie.
(A w razie co umrę jako nastolatka, bo koniec świata jest przed moimi urodzinami, hehe)



( Pallina )
1. Czy spełniło się kiedyś twoje marzenie?Nie wiem. Może tak...?
2. Wierzysz w przesądy?
Czasem to i owszem, zalezy od okoliczności :)

3. Co ci poprawia humor?
 Czekolada. Przyjaciele. Moje łóżko!
 
4. Gdybyś mogła przez jeden dzień być jakimś superbohaterem, którego byś wybrała? :D

Byłabym.... o mój boże... hmm... superbohater, powiadasz? KOBIETA KOT! Albo Wonder-Women i odwiedziłabym chłopców, hłe, hłe.
 
5. Wyobraź sobie, że możesz znaleźć się w obojętnie jakim miejscu na ziemi, jakie by to było?

Łóżko Horana. 
 
6. Co najczęściej ubierasz?

Bluzę. Czarną. 
 
7. Biżuteria, czy makijaż?

Biżuteria.
 
8. Sprawdzają ci się napisy z tymbarków? C:

Tak.
 
9. W jakich momentach pisze ci się najlepiej?

W takich gdy powinnam uważać na wykładach, lub zaczynam już przysypiać, wtedy mam MEGA wenę. 
 
10. Film, który najbardziej cię zachwycił?

Ostatnio, w kółko oglądam 'Jesteś Bogiem' i za każdym razem płaczę...
 
11. Co myślisz, kiedy nastaje piątek?

"Dzięki ci Boże"


(
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z 1D, i czy od razu stałaś się ich fanką?
Cóż. Ktoś wokół mnie zaczął świrować, bo WMYB i wpierw byłam osobą neutralną, ale niespecjalnie pajałam do nich miłością. Nigdy nie hejtowałam, ale nie specjalnie za nimi przepadałam, a potem to jakoś tak samo wyszło... 
 
2. Jak wiele znaczy dla ciebie muzyka?



Zbyt wiele, momentami.

3. Czy uważasz swój styl [pisania] za dobry?

Uważam, ze mój styl jest średni, nijaki, każdy tak potrafi napisać, parę zdań podrzędnie złożonych.

4. Twój ulubiony wykonawca (jeśli jest to One Direction, podaj jeszcze drugiego)?

P E Z E T *____*

5. Czy czujesz zazdrość, bądź zdenerwowanie, gdy słyszysz, jak ktoś z twojego otoczenia rozmawia na temat twoich ulubionych zespołów? 

Raczej jestem biernym obserwatorem. Gorzej, gdy ktoś zacząłby 'hejtować' moje zespoły/wykonawców wtedy miłymi słówkami i argumentami ogarniam sytuację i sprowadzam osobę dyskutującą do parteru.

6. Uważasz się za psychofankę, albo fangirl?


Fangirl, do psychofanki mi daleko, aczkolwiek... patrząc na moją obsesję na temat Ziall'a i Nialler'a... hmmm może psycho-fangirl?

7. Masz możliwość stania się jedną osobą do końca życia, pozostajesz sobą, czy stajesz się nią (i kim ta osoba jest)?Chciałabym być takim Malikiem. Mogłabym się dobrać do Horan'a *trzeba to wcielić w życie*

8. Myślisz, że jesteś osobą ambitną?


Ambicji mam dużo, jednak przeważa u mnie lenistwo...

9. Marzenie, które masz, a wiesz, że jest nie do zrealizowania?


Być dziewczyną Horan'a, tsaaa, pozwólcie mi nadal o tym marzyć (:

10. Ulubiona piosenka, i co odczuwasz, gdy jej słuchasz?

Mam naprawdę dużo ;ulubionych' piosenek. Trudno wybrać jedną... A z reguły mam cały 'wachlarz emocjonalny'

11. Jaki "bromance/romance" shippujesz najbardziej, i dlaczego?


To najgorsze pytanie jakie można mi zadać, bo na temat ZIALL'A to ja mogę pisać wypracowanie i podać 2374786374 powodów dlaczego właśnie ONI są (b)romancem idealnym dla mnie. Shippuję ich dlatego, że uważam, są niesamowitym swoim przeciwieństwem. Jak ogień i lód. Pod względem wyglądy jaki i zachowanie. Zresztą nie raz czytałam o tym, jaki to Malik jest opiekuńczy wobec Horan'a i uważam, że to wręcz słodkie. Zresztą, sorry not sorry, ale oni patrzą na siebie tak jak Harry i Louis, ale tylko niektórzy (w głowie nazywam takich ludzi wybranymi)widzą to. I tak wierzę, ze tam jest (w sensie, ze w Ziall'u) miłość, albo delikatny romansik (*-*)




A teraz nominacje. Nominuję, aż TRZY osoby, bo po pierwsze mało blogów czytam, po drugie wszystkich, których chciałam nominować nie mogę, bo zadali mi pytania. To przykre.
1. http://our-month.blogspot.com - tak też cię kocham :)
2. http://the-stars-come-out.blogspot.com - to z miłości pyrko!
3. http://not-alone-lou.blogspot.com - bo ryjesz mi psychikę!

A teraz pytania *dum, dum dum duuuuum*
1. O czym możesz mówić na okrągło?
2. Ulubione danie i dlaczego.
3. Ulubiony bromance? (pomijając Larry'ego, jeśliś łaska)
4. Słowa które zbyt często wypowiadasz, to...?
5. Co zabierzesz ze sobą na bezludną wyspę - 3 rzeczy!
6. Gdybyś była zwierzaczkiem jakim byś była, dlaczego?
7. Jak znalazłaś się w fandomie?
8. Dlaczego piszesz?
9. Pierwsza myśl gdy wstajesz?
10. Twój najdziwniejszy sen... opowiesz go?
11. Co sprawia, że możesz się uśmiechnąć "od tak"?

7 komentarzy:

  1. Hej chciałam Ci powiedzieć, że Cb nominowałam do Liebster Award, wiem, że w takim razie chyba jestem 11, ale nie gniewaj się po prostu kocham jak piszesz <33
    Szczegóły na : http://one-direction-ziall.blogspot.com/
    Wpis pod rozdziałem ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie było dowiedzieć się kilku ciekawych rzeczy o tobie :) Gratuluję nominacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej chciałam Cię poinformować , że zostałaś nominowana do Libster Awards.
    Więcej szczegółów na moim blogu :http://the-death-collector.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nominowałam twojego bloga do Liebster Award! Więcej informacji na http://last-picture.blogspot.com/2012/11/liebster-awards_26.html#comment-form <3

    OdpowiedzUsuń
  5. No to ja ci zycze weny i pisz dalej+ zapraszam, licze na komentarz http://onedirectionimaginydlafanek.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Nominowałam cię do Libser Awards za dobrze wykonaną robotę. C: Więcej informacji tutaj:
    http://brytyjski-akcent.blogspot.com/2012/10/libster-avards.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Nominowałam Cię do Liebster Awards więcej na: bythewayimwearingthesmileyougaveme.blogspot.com w zakładce NOMINACJE.

    OdpowiedzUsuń